Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Konsert-vildheten!

2011-09-22 20:52:35 i Musik!

Idag när jag kom hem var Johannes hos mig, lycka! Han ska vara här hela helgen och imorgon ska han följa mig till Saxnäs där han, enligt egen utsago, ska gå en "själavandring bland fjällen".

Ikväll har vi varit på konsert i kyrkan. Vilhelmina hade besök av Årets kör, Vocado. Det var en timmas musikalisk njutning. På hemvägen satt jag och pappa och sjöng i bilen och jag försökte sjunga alla stämmor med effekter samtidigt, varpå pappa säger:

- Ja, så här låter det när vi har varit på konsert! Vi blir helt vilda!


Kommentarer

Skriv en kommentar