Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Söndagmorgon.

2011-10-30 10:09:19 i Allmänt

Just nu funderar jag på om jag ska måla om en liten bänk som ska stå i hallen. Eller om jag ska börja fixa med bilderna till månadens bild. Eller om jag ska längta lite ännu massa mer efter Johannes som spelade i Stockholm igår med ett av sina band. Eller ska jag börja packa inför imorgon? Kanske gå en promenad? Kanske jobba undan lite grejer inför veckan?

Men så tänker jag följande: det är ju söndag = tadagensomdenkommerdagen.
Så då gör vi så.

Skriv en kommentar