Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Låten just nu.

2011-11-13 20:59:19 i Musik!


Sofia Karlsson – From Here to Here (Grey Skies)

Just nu är jag beroende av den här låten. Rösterna tillsammans alltså! Sofie Livebrant är en underskattad sångerska.

Duett, någon?

Kommentarer

Men åh, jag som suttit och lyssnat på lite Sofia Karlsson då jag ska sjunga på julkonserten i Vilhelmina, den där skulle ju vara... Magisk. Du kanske ska vara med va!
Precis, den 17:e. Klart som tusan att vi ska framföra denna där och då! Har du tid och möjlighet? :-)
A E L
Har du lyssnat på Eldkvarns nya?
Anders - Nej, inte ännu. Men ska göra det! Ditt rum i huset är för övrigt extremt mysigt nu. När kommer du hem?
A E L
Till Jul......

Skriv en kommentar