Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Hehehe!

2011-11-28 20:16:12 i Musik!


Hehe. Hehehehe. He he he! Nöjd.tjej_87 kan härmed rapportera att denna magnifika pjäs nu står i mitt vardagsrum. Jag drog med moraliskt stöd-mamma, pianoexpertis-Peter och pojkvänochljudexpert-Johannes till Musikanten i Umeå där jag föll för detta piano. Nu skall här spelas!

Kommentarer

P:et
Bäddat för en comment!



Både visuellt och ljudmässigt underbart antar jag?

Ser väldigt klockrent ut på bild.



Hoppas du blir nöjd med Irma, för det heter pianot. Jag har bestämt det!
Ja, såklart! Det är helt fantastiskt! Ska spela mer ikväll! :) När du kommer hit och hälsar på får vi lira lite jazz som på den gamla goda tiden! Haha, Irma! Det var bra, jag ska känna på det namnet ett tag!
Ida
Vad roligt med ett eget piano. Det behöver du :) Och trevligt att få se bilder från ditt hus i inlägget längre ner. Läser din blogg varje dag vännen men är så dålig på att kommentera. Verkar som att allt går bara fint för dig i alla fall och det glädjer mig. Synd bara att du ska behöva sakna Johannes.



Kram på dej!

Skriv en kommentar