Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Bias senaste äventyr i USA.

2011-11-05 14:54:21 i Allmänt

Internationell räddningsövning i ökenklimat, Arizona USA.

Som ni kanske vet var jag fodervärd till en underbar schäfertik mellan februari 2007 till februari 2008 och nu jobbar hon med detta. Fick ett mail av hennes hundförare med en länk till dessa bilder. Hon ser så lugn och världsvan ut. Häftigaste Bia. Jag visste att det skulle bli något stort av henne.

Kommentarer

Anonym
Häftigt!
Patrik
Känner mig faktiskt lite stålt måste jag säga :)
Patrik
Känner mig faktiskt lite stålt måste jag säga :)

Skriv en kommentar