Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Tvillingbesök!

2011-05-14 17:33:08 i Allmänt


Idag har jag och Johannes varit på besök hos min vän Ida och hennes Erik som på mindre än två år utökat sin familj från två till fem personer, bra gjort! Här ligger Karl och sussar.


Här är Oskar. Han sov under hela besöket.


Siri tar hand om sin lillebror.


Anna, den här bilden tog jag enbart för din skull! Bebishanden!


Bebisgosande. Kunde knappt slita mig när vi skulle gå.

Kommentarer

Bebisfingrar! Knubbiga små bebisfingrar. Och knubbiga små bebisfötter, var är bebisfötterna?!
Haha, bebisfötterna var instoppade i sockar och jag hade inte mage att dra av dem :) Nästa gång, jag lovar!

Skriv en kommentar