Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Karl och Oskar.

2011-05-04 22:19:47 i Allmänt


Bild snodd från Idas blogg.


Den 27 och 28 april (den ena är född innan tolvslaget) föddes Ida och Eriks magiskt söta tvillingpojkar Karl och Oskar. Grattis! Ida har varit en kämpe under hela graviditeten.  Vill hälsa på nu och gosa och snusa bebisdoft. Ida, när kan jag komma? Hehe!

Kommentarer

Ida
Du får komma när du vill kära du! Vi får besök idag men sedan har vi inget inbokat så hör av dig så bestämmer vi en dag.



Kram!
Mamma
Oj, så söta killarna är.

Hälsa och gratulera de stolta och lyckliga föräldrarna.

kram Mamma !
Emma J
Men vilka söta:) Va kul att dom är tvillingar men född på olika dagar:)
Emma - Ja, visst är det häftigt!



Ida - Vad kul! Vi kan höras i helgen och bestämma en dag. Hoppas ni alla mår bra, kramar!

Skriv en kommentar