Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Schmäck.

2011-03-11 17:34:07 i Allmänt


Te! (Dock inte mitt favoritschmäck-te Hallon-ros utan nått annat som inte ens var i närheten av samma goda smak).


Fast det är ju fredag (och en fin man som fikasällskap) så jag var glad ändå!




Jag älskar butiken Kii. De kan verkligen konsten att behandla helhetsintryck och deltaljer på ett unikt sätt.



Kommentarer

Peter
Synd bara att deras Frappes smakar som att dem har stått i ett fuktigt skafferi i fyra år!



Och sen borde du testa ett te som heter lingonvanilj, jag vet inte om dem har det på schmäck, men dem har det definitivt på tehörnan eller chokladbutiken. Det smakar som att du sitter under en palm i Maldiverna med jazz i lurarna!



Trevlig helg!

Skriv en kommentar