Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Livet ur min mobil, 4

2011-03-29 17:02:10 i Allmänt


Sommarfötter, Dalarna, aug 2010.


Här är klockan 06.27 en sommarmorgon i augusti.


Hehe. En av mammas 834829 växter råkade gå ett hårt öde till mötes.


Jag och storebror på väg till stugan i Fullsta. Laddat med en del gamla klassiker!


Besök i Uppsala, "De lärdas stad".


Nån himla person i nån himla tidning som hade en avundsjukeframkallande stor samling av Mumin-muggar.


Finaste fåren i finaste Fullsta.


Lunch på hemvägen från stugan. Köttbullar på IKEA! Kristoffer deppar.


Mms-bild till Emily som fattar komiken i detta, hehe.


Drink på Socialize med pappa!


Jocke går lös på trummorna i 123:an.


Solig eftermiddag utanför IKSU.


Kommentarer

Vi borde ha nästa myskväll på socialize tycker jag!
A E L
Bra köttbullebild på Kristoffer!

Skriv en kommentar