Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Dagen.

2011-03-23 09:16:48 i Allmänt



Nu drar jag till Uni för att repa, se Norrlandsopernas symfoniorkester och så lite körledning på det. Adjö.

Förresten. Imorse var jag ute på en liten morgonpromenad och så kom en kvinna och undrade om jag sett hennes borttappade hundkoppel och eftersom vi skulle åt samma håll gick vi tillsammans en bit för att leta. Helt plötsligt ser jag något svart och långt i dikeskanten och där är kopplet! Kvinnan blev så glad att jag fick en kram! Haha! Det borde finnas fler av henne.


Kommentarer

PW
Jahaja, istället för att ange att två tappra herrar gjorde entré på Plommonvägen (eller vad nu gatan heter) så pratar du om hundkoppel!



Tack, diss 2-1 till dig!



ii

Skriv en kommentar