Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Armbandet.

2011-03-19 11:46:14 i Allmänt


Här är armbandet som jag fick på jobbet igår. Och så farmors gamla klocka upp och ner!



Ni kan även skåda korallröda naglar samt Orions bälte och Lilla Karlavagnen i form av födelsemärken på min hand.


Kommentarer

Och kanske världens längsta och flinkaste pianofingrar!
Elisabeth 13,5 mil norr om Umeå
Tänk, exakt en sådan klocka hade min söta mormor...så den måste ju vara riktigt gammal...
Vad kul! Kanske värt att kolla upp den närmre ;)

Skriv en kommentar