Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Junidagar att minnas.

2011-06-13 21:11:55 i Allmänt


I helgen gav Skellefteå mig några av de finaste dagarna hittills.



Johannes bonussyskon Isak. Varför drar alla barn upp blommorna med roten? Haha!



Skulle fota ljusfallet och upptäckte en katt.


Clara tog studenten i Landskyrkan.


Där var det en kille som sjöng en av mina bästa låtar: After the storm med Mumford & Sons. Magiskt bra.


Systerkram.


Så himla fina blommor.


På kvällen åkte vi ut till Johannes pappas stuga vid havet i Boviken.



Där var det så vackert att jag inte visste var jag skulle kolla för att jag ville se allt på en och samma gång.




Det här ska jag tänka på i novemberrrr då vinden viner runt husknuten.




Sommarfrukost.


I lördags var det dags för utgång!


Jasmine och Emilia.


Bästa Henke som på fest alltid gör de peppigaste Spotify-listorna som han ALLTID döper till "NU!"




Mojiiito!

Kommentarer

Ida
Härliga bilder!

Skriv en kommentar