Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Avhyvlingar och vad som komma skall.

2011-06-08 22:24:39 i Allmänt

Har varit med Emily ikväll och bevittnat årets avhyvling. Emily röt ifrån så orden smattrade och de stackars ungdomarna som var föremålet för hennes vrede fick knappt en syl i vädret. Det är så det ska gå till!

Imorgon åker jag och Johannes till Skellefteå. Student, kalas, dopp i havet och mys står på agendan!

Skriver mer en annan dag då datorn lockar mer än allt annat.

Ps: Jag lovar er en uppdatering om jobb och framtida boende då tillfälle ges.

Ps 2: Anna, inspirationsinlägget är på ingående!

Skriv en kommentar