Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Varje vrå.

2011-07-04 13:18:22 i Allmänt

Har just städat lägenheten. För mig tar det ungefär 1 timme och 20 minuter att dammsuga och våttorka golvet, dammtorka ytor, rengöra badrummet, renbädda sängen och lägenheten är cirka 40 kvm stor. Undrar hur lång tid det kommer ta att städa ett 195 kvm stort hus till hösten? Hm, får nog dela upp städningen då på olika dagar.

Nu ska jag baka ett bröd och ta en dusch.

Skriv en kommentar