Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Tossa

2011-07-27 22:04:32 i Allmänt

Ikväll har bästa Bossa-Tossa (Kristin) hälsat på. Vi har gått strandpromenaden, fikat och pratat musik, jobb, lärargrejer, musik, träning, möhippor, spöken, hus, musik och ja..musik!

Kristin och jag är båda lika stora planeringsfreak och efter att ha umgåtts med henne i några timmar blev jag ännu mer peppad på att planera, så nu ska jag läsa kursplaner och fortsätta med min grovterminsplanering. Dricka te och planera - bästa myset! (Okej, det finns en hel del andra grejer som är betydligt mysigare, men jag går verkligen igång på att planera)!



Skriv en kommentar