Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

TAW

2011-07-13 21:13:13 i Musik!

Tomas Andersson Wij – Res dig upp och gå

Idag får ni en låt. Jag orkar inget mer.

Kommentarer

E 13,5
Det räcker så bra med en låt idag. Din blogg är så fylld av vackra bilder och härliga texter, så vila någon dag med en låt...och lita på att allt kommer att ordna sig.
Sv: Tack fina du! Vi ses igen om en vecka! KRAM!
P:et
Nu har jag lyssnat igenom och beundrat arrangemanget ett par gånger. Nu sist till en kopp te med vitlök i (har vart sjuk).



Här kommer lite plågsam 80 tals romantik med en kraxig men charmig sångare. IQ så klart ;)



http://open.spotify.com/track/3OzeMIPNVoLdLkH0EufByu



Carolina
Peter - Jo, han kan den där Tomas! Enkelhet i all sin briljans (eller tvärtom!) Hur blir det? Hänger du med i helgen? Yes, man kanske ska lyssna på lite prog till kvällsmusik? :)

Skriv en kommentar