Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

IIIIHHHH

2011-07-01 22:59:13 i Allmänt

Efter jobbet cyklade jag iväg några hundra meter för att hämta upp Johannes hos Peter. Väl där bevittnade jag två musiktaggade herrar. Älskar peppade personer och jag var inte sen med att dra igång min, om än trötta, kreativa hjärna.

Peter har varit i Gamla stan i Stockholm och besökt en butik som sålde en hel massa Muminprylar. MÅSTE. DIT.


Så där arg är han inte i vanliga fall. Vi är rätt lika: lite småförvirrade Muminälskande pianoklinkare!

Nu ska jag krypa ned i sängen bredvid Johannes och hinna sova innan mitt dagpass imorgon, 07.00-16.30.

Kommentarer

P:et i fråga
Låt mig subtrahera ordet arg och addera ordet full istället, som jag förhoppningsvis va på den där bilden.



Dra mig baklänges vilket högeröga.

Skriv en kommentar