Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Tystnadens vals.

2011-01-19 21:03:48 i Allmänt

Har haft en intensiv dag av temaprotokoll-skrivande (och jag fick igenom mitt förslag till tema, hehe), färdigställande av lista till jazzprojekt samt personalmöte med gemensam middag. Inatt hoppas jag att månen inte stör mig i min sömn (var vaken en lång stund inatt för att fullmånen bländade mig rakt genom fönstret, inte OK!) eftersom jag ska upp i ottan för att träna spinning med Idde klockan 07.00. För att nämna ett annat klockslag inför morgondagen kan jag meddela att jag åker till Dalasjö imorgon klockan 14.10. Har tänkt visa Johannes lite vildmark.

Jag skriver igen på söndag.


Skriv en kommentar