Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Schmäck gånger två.

2011-01-10 17:09:23 i Allmänt


Bästa bröderna idag på Schmäck. Jag har ont i skrattgroparna av skrattanfallet jag fick när Ludvig imiterade personer. Han är klockren!



Viktor och Johannes på fikastund i lördags.


Jag var nöjd att vara tillbaka i Umeå så att man får fika/äta/hänga/läsa/plugga/skriva på Schmäck igen. Har saknat det i en månad.

Kommentarer

Camilla Molin
Hej, ville bara skriva en rad o säga att jag gillar läsa din blogg, blir så glad av den!:)

Du o dina bröder verkar ha en underbar kontakt!

Skriv en kommentar