Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Livet ur min mobil, 1.

2011-01-26 22:09:28 i Allmänt

Tänkte att vi ska kika igenom mina mobilbilder tillsammans. Ibland orkar man inte släpa med sig kameran överallt. Jag har haft min mobil i snart tre år (!) så det kommer att bli en salig samling bilder. Ni får stå ut med den halvkassa kvalitén. Jag börjar med del ett idag.


Här är jag när jag har sprungit halv sju på morgonen i 19 minusgrader. Mysigt. (Mamma, lägg märke till att jag har reflexväst!)



Jag gillar som bekant böcker, men sökandet av litteratur kan ibland vara lite läskigt, i alla fall i magasinet i UB.


Barnvagnspromenad med trötta barn.


Gjorde musikpraktik i Vilhelmina och fick följa med till Saxnäs.


En bild tagen med ironi efter vulkanutbrottet på Island.



Mer Island.


Valborg i vårdimma med pappas oljerock och farmors sjal.


Pappa i vårsolen.


Vygge följer med överallt.


Skriv en kommentar