Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Ida och Jessica.

2011-02-16 21:26:03 i Allmänt


Ikväll har jag varit ute och ätit middag med Ida och Jessica. Jessica var kameraskygg som vanligt.


Både Ida och Jessica är gravida så det kommer några vårbebisar snart! Tre till och med eftersom Ida väntar tvillingar. Vi trängde in oss bredvid en ensam man som blev lite bortkörd. Hehe. Det är bra att ha gravida i sitt sällskap så man liksom "går före".


Skriv en kommentar