Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Uppdatering från julledigheten.

2011-12-28 18:23:56 i Allmänt

Jag har det för himla bra. Kom till Skellefteå i förmiddags och nu har vi precis lekt julklappsleken där jag kammade hem flertalet grejer, hehe! Johannes är lite sur. Fast å andra sidan får han ju ta del av grejerna, fast indirekt.

Känner att det var värt att slita hårt för den här ledigheten.

Vi hörs en annan dag!

Skriv en kommentar