Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Gig i december

2011-12-06 19:18:22 i Musik!

I december blir det ofta mycket sjungande och spelande.

Om ni vill höra mig musciera kan ni komma och lyssna till något av dessa framträdanden:

- Imorgon, den 7/12, sjunger och lirar jag och några goa gubbar på Café du Nord i Kyrkstan, klockan 18.00
- På söndag, den 11/12, sjunger jag tillsammans med en av mina sångelever under Luciasoarén i kyrkan klockan 18.00
- På måndag, den 12/12, sjunger och spelar jag under "Hjulet" i Folkets Hus klockan 12.00
- Nästa lördag, den 17/12, spelar jag trummor i elevorkestern i kyrkan och så ska jag och den eminenta fröken Evelina Hermansson sjunga historisk duett och det, mina damer och herrar, vill ni ej missa!

Vi ses!


November, 2010.

Skriv en kommentar