Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

From here to here.

2011-12-17 21:37:52 i Musik!

Ikväll har jag och Evelina sjungit duett i kyrkan under den årliga julkonserten. Eftersom Evelina är stationerad i Piteå där hon pluggar hann vi bara öva i cirka 40 minuter innan vårt uppträdande men det gick fint ändå! Vi körde på feeling! Låten vi sjöng är rätt nyskriven och heter "From here to here". Jag länkar den så kan ni lyssna om ni vill!


Kommentarer

Pappa och mamma
Tack för fin sånginsats vid konserten !

Skriv en kommentar