Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Om jag hellre fick.

2010-09-09 17:31:22 i Studentlivet

Har dödens träningsvärk i hela kroppen, en middag som måste lagas och avhandlingar som måste läsas. Skulle hellre vilja ligga i sängen, stirra i väggen och lyssna på postrock hela kvällen.


Men då är det bara att titta på den här bilden som Jocke tog på skolan nån dag i veckan och försöka samla mer energi. Som den på bilden ungefär. Jag vet ju att jag har den.


Kommentarer

Skriv en kommentar