Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Lördag.

2010-09-27 15:48:08 i Allmänt



I lördags bjöd de här två fina människorna på middag. De var hundvakter åt Annas mosters hundar ute i Täfteå så vi var ett gäng som drog dit för att snacka om det värsta sättet att dö på, hur det är att växa upp mitt i ingenstans (Gielas) och hur arga taxigubbar låter. Bland annat!


Henrik och Christoffer.


Sigge!


Patrik blev lite kär i vovvarna!

Tack Anna och Robert för en bra uppstyrd kväll!


Kommentarer

Linnea
Jag missade det där med taxigubbarna! Fina bilder:)
Carolina
Det var när vi snackade om taxibolaget i Dikanäs :)
Linnea
Det missade jag ju inte! Bara minnet som tryter:) Förresten kom jag också ihåg att vi pratade om fyrhändigt pianospel:P
Jag hann aldrig inspektera din kamera så ingående som jag faktiskt ville, himlarns också! Men det blir fina bilder, verkligen. Tack så mycket för att ni ville komma ut och förgylla kvällen, det var verkligen superfint! Snart får vi styra upp nåt igen. Puss

Skriv en kommentar