Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Kräftskiva.

2010-09-26 00:36:28 i Studentlivet


Jag fick lära Kristoffer hur man skalade kräftorna. Jag hann skala typ 15 medan han hann skala 5.


Viktor fick en öl av mig som jag köpt till honom som pris efter en pilkastartävling han vann mot mig i februari. Lite sent påtänkt, men!


Vi kollade på videos från våra ensembleredovisningar. Här spelar vi postrocklåten vi skrev. Det kändes lite som min bebis. Jag hade en så klar vision om hur jag ville att den skulle låta. Jag har inte varit sådär nervös innan, det kändes lite som uppspelningsproven i gymnasiet. Ps: Lägg märke till mitt anslag.


Ännu en bild från vårt videotittande. Här hade vi fått i uppdrag att på 45 minuter repa in "Summertime". Jag gav allt. Som det ser ut.


Kristin och Viktor i djup konferens.


Kristins pojkvän Vilhelm.


Vhitari och hans granne.


Sen tog kvällen slut.


Skriv en kommentar