Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Friday.

2010-09-11 16:09:55 i Studentlivet


Den här veckan har verkligen tagit mycker energi. Tur att man kan vila lite i Ljusgården mellan lektionerna.


Vi har examination inom olika sångstilar nästa tisdag. Jag ska sjunga soul och Jocke ska kompa.




Invigde mina höstskor igår.


Viktors skor.


Tog en förebild på Viktor innan han klippte sig.


Nyklippt.


Magiskt väder.

 

 


Kommentarer

Anonym
shit vilken gullig kille som var nyklippt!!!!! haru hans nummer elle? =)
Carolina
Bra försök där Vickevire!

Skriv en kommentar