Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Lyssnandet.

2010-10-01 15:12:59 i Musik!

I ungdomskulturforskning sägs det att ungdomar lyssnar på musik cirka 3 timmar om dagen och i den mängden är radio, mp3, spotify samt eget spelande inräknat. Imorse då jag satt på bussen räknade jag ut att mina musiklyssningstimmar uppgår till mellan 5-8 timmar om dagen, beroende på vad jag gör. Jag gillar musik, helt enkelt. Dagens fredaglåt är denna:


Skriv en kommentar