Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Håna oss, vi rör oss - ni står still.

2010-11-25 14:16:47 i Musik!

Jag tillbringade min lunch i mitt älskade Lärarhus där jag tillsammans med en stor publik lyssnade på Carolina Wallin Pérez och co. som spelade. Det var magiskt bra. Det är under vissa stunder jag verkligen inser varför musik betyder så mycket för mig. Idag var en sån stund.

Idag hände en märklig grej. Jag, Viktor och Ellen pratade med Annika Norlin (!). Jag visste det - hon är en bra person. Får vi ihop allt som vi vill kommer vårens konsert bli det bästa jag nånsin jag varit med om. Stora ord, stora förhoppningar.


Skriv en kommentar