Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Patrik, praktiken och myggorna.

2010-06-01 18:08:39 i Allmänt

Patrik sa nyss med panik i rösten: - Alltså, vi har inte fått våra praktikplatser ännu och vi har ju praktik direkt efter sommaren! Det värsta är att det är två praktikplatser som är förlagda i Malå! MALÅ! Jag tänker mig Malå som ett stort träsk med mygg och misär. Jag har varit i Malå en gång på fotbollsmatch. Aldrig mer.

Kommentarer

Han har så rätt. Så rätt. Mygg och misär!
Stackars Patrik! Jag håller en tumme.

Skriv en kommentar