Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Jag läste någonstans att drömmar är det tråkigaste man kan blogga om.

2010-06-07 13:18:20 i Allmänt

Drömde att jag fick ett brev inatt. Ett långt, handkskrivet brev där jag delvis minns vad det stod. Min drömtydarbok (ja, jag har en sån) säger att brevdrömmar är fascinerande då de ibland kan förutsäga nyheter. Drömmen betyder även att någon vill säga något till en.

Frågan är bara vad.




Kommentarer

Jag tror att det är jag som undermedvetet skickat drömbrev om att du och Patrik ska komma ner till oss och hälsa på snart, typ ihelgen? Jajamensan, så var det.

Skriv en kommentar