Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Bilder från spelningen i lördags.

2010-06-09 21:44:37 i Musik!


















Tack bästa Fredrik för bilderna!

Kommentarer

Mamma
Vilka fina bilder ! Vad roligt att få se er.

Vi ses till helgen.

Kram Mamma !
ÅH, jag hade velat vara där! Du bruden, är du hemma nåt i vilhelmina i sommar eller? Kan vi inte styra lite spontan-jammar-bada-brygg-fest då? Vi är ju bra på det här med fester ;]
Vad fint. Du ser ut som världens minsta människa på översta bilden :)



Åh, vad jag hade velat vara där!
Holmsjöberget Zorro
Hej



Välkomponerade bilder som säkert passade kompet den kvällen.

Skönt att du får vara tillsammans med gelikar och inte

bara i duon i det gula huset !

Z
Ida
jättefina bilder!!
Kristina
åh, så fina bilder! Vilken superfotograf! =) Hoppas du har en skön sommar!

Skriv en kommentar