Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Två dagar genom kameran.

2010-07-04 21:20:11 i Allmänt




I lördags var jag på Hippo där det var stora dressyrtävlingar. Emily och Ida var där och tävlade.


Idas Grand Danois Svea. Jag blev kär i henne.


Mjuk nospuss.


Fina Emily.


På kvällen åkte jag ut till Västervik där jag sov över.


Idag tog jag årets första dopp!


Sedan åkte jag hem och in till stan där jag mötte upp Tobbe för söndagsäventyr. Innan han kom fick jag ett skrivil och då skrev jag.


Vi åkte ut till Ön.



Den där bryggan skulle behöva en rejäl upprustning!



En läskig "lada" mitt i skogen. Här bor nog Vittra och håller koll på alla Ö-bor.

Imorgon vankas jobb, träning och promenad med bästa Alexandra!



Kommentarer

Ha ha sköna bilder, har lagt upp mina med ;)

Vi höres, ciao!
Ha ha sköna bilder, har lagt upp mina med ;)

Vi höres, ciao!
Märkligt la upp en kommentar men den syns int? Nåja då upprepar jag mig, härliga bilder, jag har lagt upp mina med, vi hörs, ciao!
Vilken härlig helg du verkar ha haft!

Skriv en kommentar