Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Syskon.

2010-07-12 12:17:59 i Allmänt


I lördags hängde jag med mina fina bröder.


Nöjd mjukglassätare. (Handen?!)


Hälsningen?


Kramen! Lägg märke till att Ludvig nästan ser äldre ut än mig på den här bilden!


Vi kikade på kläder, såklart.


Vad säger man? Kontorsmannen, ledig, hemvänd med några timmar över?


Fika på älskade Schmäck!






Grönt Vildkörsbärs-te med lite mjölk. Drömmen.


Vi halvdog av skratt ex antal gånger, precis som det alltid är i den Lidströmska syskonskaran.


Sedan handlade vi för att laga finmiddag hos storebror. Vi var lite trötta efter stosandet och fikandet.


Kommentarer

Jag har grönt japanskt körsbärste :)

Skriv en kommentar