Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Smörblommor, blå fågelholkar och cykelvägar man inte visste fanns.

2010-07-05 22:20:56 i Allmänt


Kvällar som denna måste man vårda ömt. Till exempel kan man ta en spontan cykeltur mot Sävar-hållet och cykla till man blir trött i benen och måste vända. Alexandra i kvällssolen.


Ibland visar sig Umeå från sin allra bästa sida.


Vissa saker måste man bara fota.


Smörblommor och en fin vän.


Kommentarer

Tack för en härlig kväll vännen! Det blir fler gånger hoppas jag och då kanske vi rent utav ska ta me oss en filt och gofika;) Vi får höras ang. Fredag å se hur det blir.

Puss & Godnatt!
Åh! Jag blir lite avundsjuk faktiskt. Och vilken fin bild på alexandra överst.
Underbara bilder, vi får döda Bräntis på förmiddagen, jag jobbar kl 12-19 på fredag.

Skriv en kommentar