Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Jag är uttråkad.

2010-07-22 14:41:46 i Allmänt




Sommaren är ju så himla lång. Man måste hitta på saker för att tiden ska gå.

Idag är jag ledig. Har varit på stan och köpt presenter till Siri som fyller 1 idag och har kalas på lördag samt storebror som fyller 26 på söndag. Dessutom var jag på banken. Döden vad tråkigt. Jag höll nästan på att somna där inne. Jaja. Ikväll ska jag i alla fall få lyssna på några av de bästa Umeåmusikerna: Deportees och Anna Hamilton, lycka!

Kommentarer

Elden
När jag kommer upp ska vi ha kul, carra! :)

Miss you. Kram!
Det ska vi minsann! Kan knappt bärga mig! När kommer du? KRAM!

Skriv en kommentar