Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Orientering på Coop.

2010-01-11 23:05:50 i Allmänt

Förra veckan handlade jag ensam då Patrik monsterpluggade och eftersom vi båda är trogna anhängare av rättvisan är det Patriks tur den här veckan. Vid middagen pratade vi om vilken dag vi skulle handla och så kom jag, med seger i blick, fram till att det är Patriks tur att dra kundvagnen den här veckan. När jag påminde honom om detta utbrast han:

- Jamen, då får du skicka med mig en GPS så jag hittar alla dina specialgrejer, typ amaranth och fullkornsdinkel och allt det där!

Kommentarer

KKVL
hahaha.. ja, han har det inte alltid så lätt, Patrik ;)

Skriv en kommentar