Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fler ögon = bättre text.

2010-01-03 20:09:11 i Studentlivet

MAIL TILL DE JAG BETT LÄSA IGENOM MITT EXAMENSARBETE INNAN INLÄMNING.

Hej mina kära vänner!

Här kommer då mitt beryktade examensarbete, märk väl: det är ytterst halvfärdigt. En del finputs kvar. Kanske några omformuleringar. En hel del utveckling krävs nog i både diskussion och sammanfattning. Kände att jag tappade gnistan där. Min förhoppning med att skicka arbetet till er är att ni tar er tid till att läsa igenom det och såga det gärna mer än gärna, ge mig kritik och kom gärna med förslag på förbättringar. Fler ögon = bättre text. Som ni ser är det en himlarns massa filer bifogade. Jag har placerat dem i den ordning de kommer. Brödtexten, dvs Exjobb.doc, är ju såklart den filen dit er uppmärksamhet allra mest ska riktas.

Jag är tacksam i all framtid ifall ni tar denna text, min baby, under era vingar.

All kärlek! / Carolina

Ps: Ni ska få specialuppdrag också tänkte jag.
Ida - kan du vara vänlig att vara huvudopponent rent innehållsmässigt?
Jessica - du får tillsammans med Ida gärna vara extra kritisk på innehållet i min text.
Brorsan - Du får ansvara för det strukurella, var en mini Jarl Backman, tack!
Pappa - Jag litar på din förmåga att omformulera mina mindre väl avvgägda meningar. Gärna ett tips på underrubrik också!
Mamma - Du får den språkmässiga biten att gräva i!

Ps 2: Jag är skyldig er sedan, påminn mig om det!

Puss!

Kommentarer

Ser fram emot att få läsa det någon gång.

Skriv en kommentar