Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Vildingar.

2010-02-03 15:56:02 i Allmänt

Jag önskar att de småbarn jag känner var några år äldre så att kunde ta med dem på filmen "Vildingarnas land". Jag är så sugen på att se den, men känner att jag i ensamt sällskap skulle höja medelåldern rejält. Någon som har lust att offra sig som mitt biosällis?


Kommentarer

Anonym
Jag vill också se den! :)
JohanCar
Carolina, det är ingen barnfilm. Se den själv. Skrämmande känslosam! Tårar, ja; tårar!
Ser ut som att vi kan ordna ett helt biogäng, awesome!

Skriv en kommentar