Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Torsdag, vi är ju vänner du och jag.

2010-02-04 18:55:24 i Studentlivet

Sammantaget en mycket bra torsdag:

- Seminarium imorse då jag fick vatten på kvarnen på mina tankar om forskning som ligger i mina framtidsplaner sisådär 15 år bort.
- Lunch med finaste Jessica.
- Redovisning av bluesveckan och Lorentz (vår ensemble- och gitarrlärare) tyckte att jag hade ett bra och stadigt baskomp, haha!)
- När jag kom hem myste jag och Patrik i soffan till en eftermiddagsmatiné och nu har vi nyss ätit pannkakor med hemgjord blåbärssylt! Vi måste passa på att äta pannkakor de dagar vi inte tränar. Pannkakor är ju som bekant inte så bra träningsmat.


Skriv en kommentar