Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Iver.

2010-02-09 11:40:10 i Musik!

Iver är många gånger en fin egenskap. Jag känner iver inför mycket. Livet i största allmänhet till exempel. Men idag var jag tvungen att hejda mig. Vi hade en föreläsning om att arrangera för sång och när Linn, läraren, just gått igenom uppgiften vi fick ( att arra sång för "I still haven't found what I'm looking for" av U2) blev jag så ivrig att jag reste mig rakt upp, men insåg sen att resten av klassen satt ner och att vi skulle börja med uppgiften då föreläsningen och lektionen var slut, haha. Ivern alltså. Ivern. Jag är så taggad på den här uppgiften, lyssnar på låten just nu och kommer på en hel massa grejer man kan hitta på!


Det är alltså denna låt vi ska skriva stämmor till.

Skriv en kommentar