Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Lyssna i efterhand!

2010-12-16 23:25:11 i Musik!

Om ni vill lyssna på när jag tolkar Joni Mitchells fantastiska låt "River" går ni in här och scrollar fram till 35 min och 50 sek. Ljudet är lite lågt (betänk även att detta är en amatörinspelning!), men ja, ni hör.

Lyssna även i slutet (vid 43 min och 50 sek) där jag körar när Jocke sjunger sin eminenta låt "My way back".


Gräsmyr, vår 2010. Bara för att det är en så himla glad bild!





Kommentarer

Mamma
Du och Jocke var jätteduktiga ! Hördes bra trots heminspelning. Längtar till vi får höra dig live igen.

Kram Mamma

Skriv en kommentar