Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Jamen, hejdårå onsdag!

2010-12-01 21:41:06 i Allmänt

Några saker om denna onsdag den första december tjugohundratio:

- Jag har ätit lunch hos den bäste storebrodern på jordklotet.
- Jag har trycksvärta över hela händerna (och i ansiktet).
- Jag har fått en musiklista alla gitarrister skulle döda för.
- Jag har pratat med Jessica som är en av de allra klokaste vännerna jag har.

Nu ska jag duscha i 38482 minuter (på ett ungefär) och sen läsa, åh. Läsa, finns det nått bättre? Någon dag ska jag tipsa er om böcker, påminn!




Skriv en kommentar