Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

!

2010-12-07 20:45:06 i Studentlivet

Fick ett mail av den lärare jag har i piano och ensemble:

Ensemblebetyg
utifrån tre delmoment:
*Lektionsprestation *Hemuppgifter *Examinationskonsert
Ditt sammantagna ensemblebetyg: VG

Piano utifrån tre delmoment:
*Lektionsprestation *Didaktiskt/pedagogiskt förhållningssätt *Tentamen
Ditt sammantagna pianobetyg: VG

Tur att skolan har gått bra i höst i alla fall. Tackar. Då myser vi på det.

Kommentarer

Pappa
Grattis lill-Karolina till ett gott dagsverke !



Keep swinging !

Skriv en kommentar