Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Västervik.

2010-08-01 21:46:18 i Allmänt


Helgen har spenderats i Patriks familjs stuga i Västervik.


Bästa Elisabeth.


Och fina Molly! Hon och Mathis har äntligen kommit hem från innebandyn i Norge och ska nu bo i Umeå, hurra!


Mollys mamma Susanne, Molly, mamma, jag och en mycket blöt Thimmie.




Efter bad och lek är det skönt att ta en nap.




Laddade inför stafettkubb!




En andfamilj kom och hälsade på.


Vuxenlaget vann och vi "barn" förlorade, men med hedern i behåll. Eller?


Observera min mördarblick på Mathis. Det var kanske den som hjälpte mig att knäcka honom med en 3-0 seger i kortspel?



Patrik fiskade.


Sedan var det dags att spela och sjunga. Jag och pappa framför ett extremt orepat nummer, men det gick bra i alla fall!



Sedan spelade jag och Patrik.


Till slut ägde Patrik ut oss alla. Han är världsfenomenalt bra, men det erkänner han aldrig och det är det som är så fint.


Vackra Västervik.


Och ständigt dessa bröderna Matsson-tävlingar! Här tävlar Mathis och Patrik i simning.



På söndagen åt vi jordgubbar.


Och badade!




Vi.


Sedan var det dags att åka hem!

Tack finaste familjen för en fantastisk helg!


Skriv en kommentar