Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Sånt man kan lägga pengar på.

2010-08-08 18:27:28 i Allmänt

En till grej med Kristoffer:

Han står i köket och ska fixa te med honung. Jag säger att honungen är i skåpet ovanför micron. Han öppnar.

- Alltså.. vad är det här? Röd quinoa? Gröna linser? Solroskärnor? Va fan?! Hur kan man lägga pengar på sånt här?

Kommentarer

Haha det är sånt man SKA lägga pengar på :P
Johannes
Det vore nog lämpligt att lägga pengar på lite hälsokost, och inte enbart på alkoholhaltig dryck dagarna i ända.



Ber en bön för din bror.

Johannes
A E L
Jag håller med Kristoffer!

Skriv en kommentar