Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Nostalgin!

2010-08-31 20:33:30 i Musik!

Hittade en låt jag halvt hade glömt bort! Minns att jag letade efter den för ett tag sedan, men sedan föll den i glömska igen. Idamari, minns du den här låten? Den finns till och med inpräntad hemma på stallväggen! Åh. Nostalgin.




Kommentarer

Åh. Om jag minns. Stallväggen är stället där saker och minnen inprintas. Vackert!

Skriv en kommentar