Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Några ord om ett nu.

2010-08-17 18:45:58 i Allmänt

Är hemkommen efter festligheter och en makalös fjällvandring med bästa vädret. Jag skriver nog inte på några dagar. Vill vila och göra andra grejer, men om några dagar kommer denna blogg bjuda er på en mastodontuppdatering ni sällan skådat. (Pappa i helgen: ja, nu har du väl mycket att blogga om när du kommer hem?) Ni ska veta att sommaren är fantastisk. Jag är väldigt solbränd i ansiktet efter fjällsol och jag har några svidande bett efter brännmya och i köket väntar nyplockade hjortron på mig.

På fredag åker jag tillbaka till Umeå.

Nu ska jag läsa. Bästa tänkbara.


Kommentarer

Ann-Marie
Jag väntar med spänning med bilder från fjällvandringen.

Kram
Ann-Marie
Jag väntar med spänning med bilder från fjällvandringen.



Kram
Anonym
JAMEN JAG GASKAR MIG VÄL DÅ

Skriv en kommentar