Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Vad är min människa för en människa?!

2010-04-22 18:20:23 i Allmänt

Idag fick jag höra följande när jag sa att jag tyckte att Sex & the city kanske är den mest överskattade serien: Ja, jag har som aldrig riktigt sett dig som en seriemänniska!

Det är så sant. Jag är mer en filmmänniska. Men ni vet ju vad jag älskar mest: böcker. Att skapa sina egna bilder är det allra bästa. Alla kategorier. Vad det än gäller.


Bokslukerskan?

Kommentarer

Nååh! Sex and the city är, ja, det bästa för dagar då man inte orkar göra någonting annat. Man kan se ett program på en halvtimme eller en hel säsong en hel dag. Åh, jag ska se SATC nu! Efter hockeyn.

Skriv en kommentar